حسابرسی داخلی

خدمات حسابرسی داخلی

موسسه خدمات مالی و حسابداری صام ارائه دهنده کلیه خدمات مالی، حسابداری، حسابرسی داخلی، بیمه ای و مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت و با بهره گیری از مدیران ارشد در حوزه صنعت، اقتصاد و امور مالی می باشد.

به تمام عملیات های مالی و اسناد مربوط به آن که مورد بازبینی و بررسی قرار می گیرند را خدمات حسابرسی می گویند، با کمک خدمات حسابرسی هر گونه مشکل یا نقص در مدارک و عملکرد یک شرکت مشخص می شود.

شماره تماس موسسه صام 91013862

خدمات حسابرسی داخلی

اگر حسابرسی توسط کارشناسان خود شرکت ها صورت گیرد و هدف از انجام این کار گزارش به مدیران و جلوگیری از هدر رفتن دارایی ها و منابع باشد، به این خدمات، خدمات حسابرسی داخلی می گویند. اطلاعات بدست آمده توسط این نوع حسابرسی به بیرون از شرکت درز پیدا نمی کند و هر سه ماه یک بار انجام می گیرد. حسابرسی داخلی باید کاملا به صورت مستقل انجام شود و از افراد متخصص در این زمینه استفاده شود.

شرکت خدمات حسابرسی و مالی در تهران

موسسه صام با استخدام یک تیم با تجربه و کار آمد در زمینه حسابرسی و حسابداری تمام خدمات  مربوطه در این زمینه را به مشتریان خود عرضه می کند. ما در اینجا به بعضی از خدمات ارائه شده توسط این موسسه اشاره می کنیم. با بررسی کیفیت خدمات حسابرسی موسسه صام با خیال راحت تمام امور مالی، مالیاتی و حسابرسی خود را به ما بسپارید.

مشاوره حسابرسی صورت های مالی

تهیه و تنظیم حسابرسی صورت های مالی،  به دلیل اطمینان از کلیه اسناد مربوطه به صورت های مالی مطابق با استاندارد ها می باشد. صورت های مالی شامل: صورت وجه نقد، صورت سود و زیان، صورت سود و زیان جامع، انواع تراز نامه است. همچنین اقلام درج شده در صورت های مالی شامل: تایید وجود ، ارزشیابی ، کامل بودن ، نحوه ارائه ، افشا کلیه اهداف حسابرسی می باشد. بیان وضعیت اقتصادی یک موسسه یا شرکت و همچنین بررسی میزان توان و نقدینگی برای پرداخت دستمزد صاحبان و بدهی ها را ترازنامه می گویند. هدف از انجام این نوع از حسابرسی، دادن ارزش و اعتبار به صورت های مالی می باشد. این حسابرسی ها هم به صورت داخلی هم به صورت خارجی انجام می شود.

حسابرسی خارجی

به منظور ارائه گزارش به هیت مدیره و سهام داران شرکت ها و ارگان های مربوطه ، کارشناسان خارجی که از موسسات خدمات مالی انتخاب می شوند اقدام به حسابرسی خارجی می کنند. در ضمن حسابرسی خارجی به دستور سازمان های نظارتی مربوطه صورت می گیرد.

اجزای اصلی یک ترازنامه

اجزای اصلی یک ترازنامه شامل: سهم اقلیت و سرمایه، ذخیره مالیات، دارایی های ثابت مشهود، ذخیره مزایای پایان خدمات پرسنل، سرمایه گذاری ها، دارایی های ثابت نامشهود، موجودی کالا و مواد، حساب ها و سایر اسناد دریافتنی، موجودی نقدی، حساب ها و اسناد پرداختنی، بدهی های بلند مدت، هر کدام از این موارد ذکر شده ثبت های مخصوص به خود را دارند، حسابرس باید به تمام این امور آشنایی کامل داشته باشد.

بررسی اجزایی صورت سود و زیان

بررسی اجزایی صورت سود و زیان شامل: هزینه های عملیاتی، مالیات بر درآمد، سود یا زیان فعالیت های عادی، سود یا زیان عملیاتی، هزینه های مالی، هزینه های غیر عملیاتی، سایر درآمد ها، سهم اقلیت می باشد که یک حسابرس خبره تمام این موارد را به طور کامل مورد ارزیابی قرار می دهد و تجزیه و تحلیل می کند.

وظیفه یک حسابرس داخلی

یکی از اصول مهم در موسسه صام شدن و توسعه دادن به موسسات و شرکت ها بررسی و تنظیم بودجه می باشد، از وظایف پر اهمیت حسابرس داخلی، در موسسات، کنترل داخلی بودجه و هزینه ها است. بررسی دوره ای حقوق و دستمزد پرسنل و حساب خرید از دیگر وظایف حسابرس داخلی است. در ضصمن بررسی دوره ای موجودی صندوق و بانک ها نیز از دیگر وظایفشان است.

اسنادی که در حسابرسی مالیاتی مورد بررسی قرار می گیرند شامل :

✔ اسناد مالیات بر ارزش افزوده

✔ گزارشات فصلی

✔ اظهارنامه های مالیاتی

شماره تماس موسسه صام 91013862

اسناد مالیات بر ارزش افزوده

زمانی که یک کالا قیمتش بالا می رود، لازم است که مصرف کننده یا خریدار مالیات این افزایش قیمت را بپردازد.

 

گزارشات فصلی

هر سه ماه یک بار شرکت ها موظف هستند گزارشات معاملات فصلی خود را توسط بنگاه های اقتصادی تنظیم کنند و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند. ازکلیه امور مربوط به مدراک مالیاتی و اسناد یک لیست تهیه می شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

اظهارنامه های مالیاتی

تمام موسسه های مالی موظف هستند در پایان سال مالی خود اظهار نامه مالیاتی براساس اسناد و مدارک مالی، تهیه کنند.

خدمات حسابرسی صورت های مالی سالانه و میان دوره ای

✔ بررسی صورت های مالی

✔ خدمات حسابرسی ویژه

✔ خدمات حسابرسی مالیاتی

✔ حسابرسی مالی صورت های به جهت ارائه به بانک‌ها

✔ حسابرسی عملیاتی

✔ حسابرسی داخلی ارگانهای دولتی، شرکت ها و موسسات

 

مهمترین خدمات حسابرسی موسسه صام

موسسه صام خدمات متفاوتی را در زمینه حسابرسی به مشتریان خود ارائه می دهد که مهمترین این خدمات،  حسابرسی عملیاتی و اجرایی، گزارش حسابرسی صورت های مالی شرکت ها به بانک ها است.

حسابرسی عملیاتی و اجرایی را برای صرفه جویی اقتصادی و اثر بخشی آن توسط موسسه ها انجام می شود، که نتایج بدست آمده از آن می تواند نقش مهمی در تصمیمات مدیران داشته باشد. مدیران می توانند توسط نتایج بدست آمده از حسابرسی عملیاتی نسبت به عملکرد مالی شرکت یا موسسه خود تصمیم گیری کنند.

گزارش حسابرسی صورت های مالی شرکت ها به بانک ها، این امکان را به شرکت ها می دهد که با بررسی تمام اسناد و مدراک مالی و مالیاتی شرکت ها در صورتی که بدون مشکل و نقص باشد صاحبان کسب و کار و مشاغل اقدام به دریافت وام و تسهیلات بانکی کنند.

شماره تماس موسسه صام 91013862

خدمات حسابرسی در ایران

تمام خدمات حسابرسی در ایران زیر نظر موسسه های مالیاتی و حسابرسی انجام می شود. یکی از بهترین این موسسه ها، موسسه صام است که در این زمینه بسیار باتجربه و خبره است و تمام خدمات حسابرسی را به مشتریان خود به خوبی ارائه می دهد.

 

خدمات حسابرسی مالی و مالیاتی در موسسه صام

موسسه صام در زمینه، خدمات حسابررسی و خدمات مالیاتی، خدمات حرفه ای را به مشتریان خود عرضه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با استفاده از تلفن های موجود در سایت با کارشناسان موسسه صام تماس بگیرید.

 

قیمت گذاری خدمات حسابرسی

نرخ خدمات حسابرسی با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت است شما می توانید برای کست اطلاع از تعرفه خدمات حسابرسی ما با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در  موسسه صام در مورد تعرفه ها و شرایط دریافت خدمات در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

question