موسسه حسابداری در تهران

گاهی استخدام یک حسابدار به تنهایی کافی نیست، چون تمام امور مربوط به حسابداری و حسابررسی به درستی انجام نمی گیرد. به همین دلیل، نیاز به یک موسسه حسابداری جهت همکاری در امور حسابرسی شما بسیار اهمیت دارد و کاربردی است. شما می توانید از طریق اینگونه موسسات و شرکت ها به هدف خود برسید.

موسسات و شرکت های  حسابداری خدمات خود را در جهت خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی و خدمات حسابرسی به مشتریان عرضه می کند. در نتیجه اولین و اساسی ترین توانایی یک موسسه حسابداری می تواند انجام نظم و ترتیب و سامان دهی به حساب های شماست.

شماره تماس موسسه صام : 02191013862

شرکت حسابداری چیست

حسابداری به ارزیابی مالی بسیاری ازمشاغل می پردازد،  یکی از مهم ترین نیاز های اساسی شرکت ها  بررسی امور حسابداری آن ها می باشد. شرکت های حسابداری موظفند که تمام آمد ها و هزینه های شرکت را اداره و کنترل کنند، تا در صورتی که شرکت دچار مشکل مالی و مشکلات مالیاتی شد بتوانند برای رفع مشکل راه حلی پیدا کنند. حسابدار نقش مهمی در نظارت بر پرداخت صحیح مالیات ها و تنظیم اظهارنامه مالیاتی دارد.

موسسه خدمات حسابداری صام

ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و مالیاتی

 

جهت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

شرکت حسابداری در تهران

موسسه حسابداری صام مانند سایر موسسه ها و شرکت های حسابداری در ابتدا باید مراحل قانونی ثبت شرکت راپشت سر بگذارد، برای ثبت شرکت با موضوعات حسابداری و حسابرسی، باید از جامعه ی حسابداران رسمی ایران مجوز رسمی دریافت کنند. ارائه خدمات حسابرسی و بازرس قانونی شرکت ها  نیازمند گرفتن مجوز از مرجع مرتبط دارد. موسسه حسابداری صام با استخدام حسابداران متخصص و با سابقه مفتخر به ارائه به روزترین سرویس های حسابداری می باشد. و انجام کلیه امور حسابداری نظیر: سهامی خاص ، سهامی عام ، مسئولیت محدود و تعاونی را برعهده دارد.

حسابرسی داخلی

لیست خدمات حسابداری موسسه صام

✔ اجرای کلیه خدمات حسابداری سازمان ها و شرکت هایی نظیر: شرکت های پیمانکاری، حسابداری شرکت بازرگانی، صنعتی و فروشگاه ها، شرکت های تولیدی و… .

✔ نظارت بر واحد های مالی جهت کنترل اسناد حسابداری و عملکرد آنها.

✔ حساب های معوق را ساماندهی و به روز رسانی می کنند.

✔ نصب و راه اندازی انواع نرم افزارهای حسابداری به همراه پشتیبانی.

✔ تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها.

✔ تهیه و تنظیم گزارشات مالی میان دوره و سالیانه.

✔ تجزیه و تحلیل اطلاعاتی نظیر سود و زیان، بدهی، سرمایه، دارایی ها،  فروش و هزینه.

 

بهترین شرکت حسابداری در ایران

موسسه حسابداری موسسه صام با ارائه خدمات خود در زمینه حسابداری به تمام شرکت ها و واحدهای تجاری در جهت رشد و ارتقا شرکت، تصمیم های درستی را اتخاذ می کند. نمونه ای از این تسهیلات، ارائه پیشنهادات مالی، ارائه پیشنهادات مالیاتی، انجام کلیه خدمات حسابداری و مالیاتی با بالاترین استاندارد و  مناسب ترین تعرفه ها می باشد. هدف اصلی این موسسه همکاری طولانی مدت با مشتریان و ارائه مشاوره های مالی و مدیریتی می باشد.

 

موسسات حسابداری شرق تهران

موسسه حسابداری صام با داشتن کادری مجرب و با بهره مندی از متخصصین مالی و حسابداری آماده ارائه کلیه خدمات حسابداری در شرق و غرب و دیگر نقاط تهران می باشد. این موسسه یکی از این موسساتی می باشد که همیشه خدمات خود را برای تمام مشتریان خود در تمام نقاط تهران عرضه می نماید. شما می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

شماره تماس موسسه صام: 02191013862

موسسه خدمات حسابداری صام

ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و مالیاتی

 

جهت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با موسسه صام تماس بگیرید

 

5/5 - (14 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
حسابداری تسهیلات
نوشتهٔ بعدی
صورت معاملات فصلی چیست؟

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام . من شرکتی تولیدی دارم در تهران خیابان میرعماد که برای انجام امور حسابداری ان نیاز دارم که با شرکتی / شخصی متعهد و خبره در کار حسابداری شرکتها قرارداد برای انجام امور کلیه کارهای حسابداری ببندم. قرارداد من اول برای یکسال و اگر همه موارد در ردیف درست و خوب باشد برای دهها سال تمدید میکنم. کیفیت کار خوب و قابل قبول دارایی برای من ملاک اصلی است. لطفا متقاضیان با واتس اپ 09126545009 من تماس حاصل نمایند. .
    با سپاس اول خرداد 1402

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

question