خدمات ثبت شرکت

خدمات ثبت شرکت

موسسه خدمات مالی و حسابداری صام با بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات و همکاری با سازمان ها، صنایع و موسسات گوناگون با افتخار آماده ارائه کلیه خدمات ثبت شرکت و برند برای مشتریان عزیز خود می باشد. استفاده از خدمات ثبتی موسسه صام این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به‌ آسانی و در کمترین زمان ممکن نسبت به ثبت شرکت و برند خود اقدام نمایید.

 

تعریف شرکت

شرکت به معنی جمع شدن اشخاص در کنار هم برای تشکیل یک مجموعه، تا با کمک هم دیگر فعالیت های اقتصادی انجام دهند، و بعد از بررسی سود و زیان انجام کار، سود باقی مانده را در بین اشخاص تقسیم کنند. چنین مجموعه ای را شرکت می نامند. به طور کلی شرکت ها به دو دسته تقسیم می شوند، شرکت های تجاری و شرکت های مدنی.

شماره تماس ایده ماندگار 91013862

شرکت تجاری

هدف از ایجاد شرکت های تجاری جلب سود و منفعت و تقسیم آن میان اعضا شرکت می باشد، تمام فعالیت های شرکت پیرامون امور بازرگانی و تجاری شکل می گیرد. شرکت های تجاری به 7 شاخه تقسیم بندی می شوند که شامل:

شرکت سهامی (مانند شرکت های سهامی خاص و عام)، شرکت تعاونی مصرف و تولید ، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی.

ثبت شرکت در تهران

موسسه ثبت شرکت صام همواره سعی دارد که به بهترین شکل ممکن خدمات خود را در زمینه ثبت شرکت و یا ثبت برند ارائه دهد. خدمات ارائه شده توسط موسسه ثبت شرکت صام در حوزه های تاسیس شرکت و موسسه و ثبت برند و علائم تجاری و انجام ثبت تغییرات آنها،  مشاوره و انجام اخذ کارت بازرگانی، کد اقتصادی و جواز تاسیس می باشد.  شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید، تمامی مشاوره های دریافتی از سمت کارشناسان ما کاملا دقیق و شفاف و مطابق آخرینقوانین و مقررات کشوری می باشد.

خدمات ثبت شرکت موسسه صام

موسسه صام یکی از بهترین موسسات در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند در تهران می باشد. موسسه خدمات مالی و حسابداری موسسه صام با سال ها تجربه و خدمت در امور ثبتی، نیاز شما را به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان ممکن به انجام خواهد رساند.

انواع خدمات ثبتی موسسه ثبت شرکت صام:

✔ ثبت شرکت سهامی خاص

✔ ثبت شرکت مسئولیت محدود

✔ ثبت موسسه

✔ ثبت تعاونی

✔ تنظیم تغییرات شرکت به صورت آنلاین

✔ تنظیم تغییرات شرکت به صورت آنلاین حضوری

✔ اخذ کارت بازرگانی

✔ تنظیم مدارک کارت بازرگانی

✔ ثبت نام و علائم تجاری (برند شخصی)

✔ ثبت نام و علائم تجاری (برند شرکتی)

✔ ثبت طرح صنعتی

✔ ثبت اختراع

✔ پلمپ دفاتر و مهر شرکت

✔ ثبت نام ارزش افزوده

ارائه کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند در کمترین زمان ممکن

موسسه مالی و حسابداری صام

جهت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ثبت شرکت سهامی خاص

همانطور که در قسمت های بالا ذکر کردیم، شرکت سهامی خاص نوع دیگری از شرکت های تجاری محسوب می شوند حداقل اعضا لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص 3 نفر است، و حداقل میزان سرمایه برای ثبت این نوع شرکت یک میلیون ریال می باشد، برای ثبت شرکت سهامی خاص وجود دو بازرس، سمت هایی مثل مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس الزامی می باشد. مدت زمان اعتبار اعضای هیات مدیره یک شرکت سهامی خاص به مدت 2 سال و بازرسین 1 سال می باشد و پس از انقضا این زمان باید مجدد تمدید و یا تعویض گردند.

ثبت شرکت دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان از طریق فروش فناوری وخدمات به درآمد و سود برسند. در شرکت دانش بنیان باید حداقل دو نفر از اعضای هیئت مدیره مدرک کارشناسی ارشد به بالا داشته باشند و یا اختراعی ثبت شده و یا  عضو هیئت علمی دانشگاه باشند. شرکت دانش بنیان به مدت 15 سال معاف از پرداخت مالیات، عوارض به گمرک می باشد.

شماره تماس ایده ماندگار 91013862

مراحل ثبت شرکت

شرایط ثبت شرکت به این صورت می باشد که: انتخاب نام مناسب برای شرکت بسیار اهمیت دارد چرا که نام شرکت شما توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، ثبت شرکتها نام درخواستی شما را با تمام  شرکت های موجود بررسی می کند، در صورتی که نام انتخابی مشابه نام هیچ شرکت دیگری نباشد آن را تایید می کند. توجه داشته باشید که تعیین نام، فقط در تهران انجام می گردد و تمام شرکت‌هایی که در شهرهای دیگر ثبت می‌شوند برای تعیین نام به تهران معرفی می‌شوند. در صورتی که مدارک کامل بود، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها یک پیش‌نویس آگهی تهییه می کند و آن را  ثبت نموده و به متقاضیان ثبت شرکت تحویل می‌شود.

نکته مهم این است که درصورتی‌که کارشناس اداره ثبت شرکت ها، در صورتی که موضوع کاری یک شرکت را نیازمند اخذ مجوز از مرجع خاصی در نظر بگیرند، از مرجع مزبور استعلام می‌کنند. در نتیجه متقاضی باید مبلغی بابت حق‌الثبت و حق‌الدرج آگهی که معین می شودرا ‌به بانک و حساب تعیین‌شده، واریز کند و فیش پرداخت حق‌الثبت و حق آگهی را به  بخش  حسابداری‌اداره، تحویل دهد. در آخرین مرحله واحد مذکور، برگه‌ی تقاضانامه را درج می‌کند و بعد مدارک را به واحد ثبت تأسیس و تغییرات اداره‌ ثبت شرکت‌ها تحویل می دهد و شرکت، ثبت‌ می‌شود و امضایی دال بر برابر بودن ثبت با سند ‌از متقاضیان یا شریک ها و یا وکیل رسمی شرکت، اخذ می‌گردد. دو نسخه آگهی توسط رئیس اداره امضا می شود و یک نسخه از تمام مدارک در پرونده‌ شرکت، ضبط و نسخه‌ دوم در شرکت به متقاضی نگه داشته می شود.که این سند، سند ثبت شرکت ‌است. متقاضی یک نسخه از آگهی را به واحد روابط عمومی ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران در تهران، تسلیم می کند.

نحوه درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت

یک فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید توسط کلیه اعضای هیئت مدیره امضا شده باشد توسط وکیل رسمی دادگستری به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده وبعد از واریز فیش و مدارک تکمیلی جهت اخذ المثنی  را تحویل دهد. المثنی مدارک ثبتی شرکت ها شامل:

✔ مدارک لازم برای شرکت با مسئولیت محدود شامل: اساسنامه، تقاضانامه ، شرکتنامه ، صورتجلسه

✔ مدارک لازم برای شرکت سهامی خاص: اساسنامه ، اظهارنامه ، صورتجلسه

✔  مدارک لازم برای موسسه غیر تجاری: اساسنامه ، اظهارنامه ، صورتجلس

 

تعرفه خدمات ثبت شرکت

تعرفه های خدمات موسسه ثبت شرکت صام با توجه به تعرفه های اعلام شده از سوی اتحادیه می باشد، با توجه به خدمات ارائه شده و گستردگی و سختی کار تعرفه های خدمات متفاوت می باشد. جهت کسب اطلاعا بیشتر و ایراد هرگونه سوال با شماره های درج شده موسسه صام در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهرهمند شوید.

شماره تماس موسسه صام 91013862

هزینه ثبت شرکت

قیمت ثبت شرکت یا برند با توجه به نوه مورد ثبتی و تعرفه های آن متفاوت خواهد بود. به عنوام مثال ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت موسسه، ثبت تعاونی با یکدیگر هزینه های متفاوتی دارند. شما می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت ما با ما تماس بگیرید، در ابتدای تماس با موسسه، می توانید به طور مستقیم با مشاورین ما صحبت کنید و از تمام هزینه ها و زمان انجام درخواست ثبت شرکت اطلاعات کافی بدست آورید.

ارائه کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند در کمترین زمان ممکن

موسسه مالی و حسابداری صام

جهت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)
question