میز خدمت عملیات الکترونیک مالیاتی

ورود به میز خدمت سازمان امورمالیاتی کشور

فیلم آموزشی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی

 

سازمان امور مالیاتی و خدمات حسابداری کشور توسط سازمان امور مالیاتی کشور و با هدف انتشار اطلاعات برای رفع نیاز عموم مردم و دسترسی تصمیم‌گیرندگان به اطلاعات موردنیاز توسعه کشور ارائه شده است. اطلاعات این سایت مطابق دستورالعمل بروزرسانی به طور مستمر به‌روز می‌شود.

این سایت ممکن است حاوی اطلاعاتی از دیگر سازمان‌ها (به جز سازمان امور مالیاتی کشور) باشد و لزوما منعکس کننده دیدگاه‌های سازمان امور مالیاتی کشور نیست. همچنین ممکن است حاوی پیوند به سایر وب سایت‌ها باشد اما کنترلی روی محتوای آن‌ها و نیز مسئولیتی در قبال تغییرات انجام شده روی آن‌ها ندارد.

شماره تماس ایده ماندگار 91013862

کپی رایت:

نقل قول از سازمان امور خدمات مالیاتی کشور به شرط ذکر منبع مجاز است.

مرورگرها:

دسترسی به سازمان امور مالیاتی کشور با اکثر مرورگرهای معمول امکان‌پذیر است، ولی توصیه می‌شود برای بهره‌گیری بهتر از امکانات درگاه از آخرین نسخه مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس استفاده شود.

بیانیه حریم خصوصی:

سازمان امور مالیاتی کشور با تاکيد بر احترامی که برای حريم شخصی کاربران قائل است، براي سفارش اطلاعات مالیاتی، ثبت نظر يا استفاده از برخی امکانات سازمان امور مالیاتی کشور، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آنان ارائه دهد. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند نشانی، شماره تلفن و پست الکترونیک مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌های سازمان امور مالیاتی و مشاوره مالیاتی کشور قانونی و مبتنی بر قوانين تجارت الکترونيک صورت می‌گيرد و طی فرايند خريد، فاکتور رسمی صادر می‌شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و شماره ملی برای اشخاص حقيقی يا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خريدهای سازمانی لازم است. يادآوری می‌شود نشانی پست الکترونیک و تلفن‌هايی که مشتری در پروفايل خود ثبت می‌کند، تنها نشانی پست الکترونیک و تلفن‌های رسمی و مورد تاييد مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سازمان امور مالیاتی کشور از طريق آن‌ها صورت می‌گيرد. بنابراين درج نشانی، پست الکترونیک و شماره تماس همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تاييد بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد، سازمان امور مالیاتی کشور هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات ناقص یا ناصحیح مشتریان برعهده نمی‌گیرد و جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکميلی و بيشتری درخواست کند.

سازمان امور مالیاتی کشور هويت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگری منتقل نمی‌کند، مگر اين که با حکم مقام قضايی يا اداری صالحه يا طبق قوانين و مقررات رايج کشور موظف باشد در اختيار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در اين موارد هيچ گونه مسئوليت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سازمان امور مالیاتی کشور وجود ندارد و کاربران با اعلام رضايت خود در استفاده از سازمان امور مالیاتی کشور، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده‌اند. همچنين بدين وسيله به اطلاع کاربران محترم می‌رساند سازمان امور مالیاتی کشور همانند ساير وب‌گاه‌ها از جمع‌آوري IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، و حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسي‌های غيرقانونی جلوگيری کند. طبيعتا مسئوليت هرگونه سوء استفاده به شخص يا اشخاص متخلف مربوط بوده و سازمان امور مالیاتی کشور حق اعتراض و پيگيری را از طريق قانونی بنابر صلاحديد خود محفوظ می‌دارد. سازمان امور مالیاتی کشور برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حريم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گيرد و اميدوار است که رضایت خاطر همه کاربران را فراهم آورد.

 

شماره تماس ایده ماندگار: 02191013862

 

توافقنامه سطح خدمت:

ورود کاربران به سازمان امور مالیاتی کشور هنگام استفاده از آمارها، اطلاعات و ساير امکانات ارائه شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور به معنای پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين آگاه بودن از نحوه استفاده از خدمات آن است. شایان ذکر است شرايط و قوانين در صورت تغییر یا اصلاح، درج و جايگزين توافق‏‌های قبلی می‌‏‌شود. تمامی اصول و رويه‏‌ها منطبق با قوانين جمهوری اسلامی ايران و قانون تجارت الکترونيک است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در نظر داشته باشید که سازمان امور مالیاتی با سازمان مودیان متفاوت است.

 تعريف مشتری يا کاربر: مشتری يا کاربر به شخصی گفته می‌شود که به سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه می‌کند و از آمار و اطلاعات آن یا سایر امکانات موجود در سازمان امور مالیاتی کشور استفاده می‌کند.

ارتباطات الکترونيکی: هنگامی که کاربر از امکانات سازمان امور مالیاتی کشور استفاده می‌کند، یا پیغامی در درگاه ثبت می‏‌نماید و يا به این سامانه، پست الکترونیک ارسال می‌کند، اين ارتباطات به صورت الکترونيکی انجام می‏‌شود. در صورتی که درخواست کاربر با رعايت تمامی اصول و رويه‏‌ها باشد، موافقت می‌‏کند که سازمان امور مالیاتی کشور به صورت الکترونيکی (از طريق پست الکترونيکی، سرويس پيام کوتاه و …) به درخواست وی پاسخ دهد. همچنين نشانی پست الکترونیک و تلفن‌هايی که مشتری در پروفايل خود ثبت می‌کند، تنها نشانی پست الکترونیک و تلفن‌های رسمی و مورد تاييد کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طريق آن‌ها صورت می‌گيرد.

سياست‏‌های رعايت حريم شخصی: سازمان امور مالیاتی کشور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سامانه، استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. مرکز متعهد می‏‌شود در حد توان از حريم شخصی کاربران دفاع کند و در اين راستا، فناوری مورد نياز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده ایشان از سازمان امور مالیاتی کشور را توسعه دهد. همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات سامانه، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و تمامی محتوای مستقر در سازمان امور مالیاتی کشور جزئی از اموال سازمان امور مالیاتی کشور محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار این مرکز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پيگرد قانونی را برای سازمان امور مالیاتی کشور محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر اين، اسکريپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور و علائم تجاری ثبت شده نيز در انحصار سازمان امور مالیاتی کشور است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پيگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، يا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نيستند و تمامی اين حقوق برای سازمان امور مالیاتی کشور محفوظ است.

قوه قهريه: تمامی شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، سازمان امور مالیاتی کشور هيچ گونه مسئوليتی ندارد. سازمان امور مالیاتی کشور خود را ملزم به رعايت حريم شخصی کاربران می‌داند. از کاربران محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا خطا، مراتب را از طريق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در ميان بگذارند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره اموزش حسابداری میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

5/5 - (8 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
درگاه ملی خدمات سازمان امورمالیاتی کشور
نوشتهٔ بعدی
از تغییرات قانون چک آگاه باشید

11 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • عالیه

    پاسخ
  • امیرعلی
    8 تیر, 1402 4:31 ب.ظ

    فیلم آموزشی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی خیلی کامل و مفید بود ، دمتون گرم

    پاسخ
  • در پنل میز خدمت عملیات الکترونیک مالیاتی چگونه میتوان اظهار نامه عملکردی اشخاص حقیقی را بار گذاری کرد ؟

    پاسخ
  • ایا در پنل میز خدمت عملیات الکترونیک مالیاتی قسمت ثبت الکترونیکی شکایات و اعتراضات چیزی را ثبت کنیم ، پیگیری میشود؟

    پاسخ
  • سلام من میخوام مالیات ارزش افزوده سه ماهه گذشته را بریزم سایت باز نمیشه فقط میره روی راهنما که چه جوری واریز کنید باید چیکار کنم ، راه دیگه ای برای پرداخت نیست؟

    پاسخ
  • سلام آیا برای استفاده از امکانات سامانه عملیات الکترونیکی امور مالیاتی باید تو سایت ثبت نام کنیم؟

    پاسخ
  • سلام کد اقتصادی خود را فراموش کرده ام و اکنون نیاز دارم میشه منو راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید ، در تکمیل و ارسال اظهار نامه خطای وضعیت 44 نشان می دهد . چگونه بر طرف می شود ؟

    پاسخ
  • سلام. آیا اظهارنامه مالیاتی خودرو رو خودمون می تونیم ثبت کنیم؟

    پاسخ
  • برای خانواده درجه 1 جانباز بالای ۲۵ درصد مالیات کارتخوان معاف می شوند؟

    پاسخ
  • سلام. آیا اظهارنامه مالیاتی خودرو رو خودمون می تونیم ثبت کنیم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

question